“…maka adalah Beta ini tiadalah sedua Beta harapkan yang sebelah Hulu hanyalah Orang Besar-Besar Beta di Raub akan membela pelihara sebelah Hulu,itupun dengan segala-gala anak Raja-Raja Dagang kerana Beta sebab boleh menjadi Raja dengan pertolongan daripada orang dagang. Maka itulah kita maalumkan kepada sekelian Dato’-dato’ dan Raja-Raja Dagang maka adalah Beta ini wallahi wabillahi tiadalah Beta berubahkan beralih bagaimana yang dipersumpahkan dahulu itulah adanya. Suatu pun tiada tanda khatnya hanyalah doa fi kulli waktin wahi itulah adanya”.

Blog ini mengutarakan isu-isu semasa yang berlaku di daerah Raub, khususnya & di seluruh negara amnya. Ada mata, pandang. Ada telinga, dengar. Ada akal, nilai. Ada BERANI, tegur-tegurkan.

UNTUK SEMUA YB DI PERINGKAT ADUN DAN PARLIMEN,


JIKA BENAR BERJUANG UNTUK RAKYAT, SILA KELUAR DARI PARTI MASING-MASING... JADI WAKIL RAKYAT BUKAN WAKIL PARTISAN!!!!

DARI RAKYAT UNTUK RAKYAT OLEH RAKYAT!

Search This Blog

09 February 2010

BERGEMBIRALAH PARTISAN YANG TERPESONG

Biasalah adat bertempur ada menang dan kalah.... Itu ulasan ARD tentang siapa MB Perak. Tahniah Zamry kerana kemenangan itu..... tahniah sekali lagi..... Kepada DS Ir. Nizar, akuilah bahawa inilah yang tersurat bahawa kita hidup di akhir zaman. Pasti!!!, kemenangan untuk Islam juga akan hadir!

Baiklah rakyat Malaysia, bukti kebobrokan pengamal partisan sudah terang lagi bersuluh. Hmm, dah banyak perkara yang berlaku tetapi alhamdulillah(Najib yang ucap???) rakyat Malaysia terbukti punya kesetiaan menggila kepada pemerintah. Kalau kat Indonesia atau Thailand, dah lamaaaa dahhhhhhh.....

Nasib baik UMNO tolak hudud dari zaman mula merdeka lagi..... Kalau tak.... Si Zamry tak jadi MB Perak.... Bergembiralah partisan yang terpesong....sebelum tubuh kelian dijilat api pembalasan. Setakat api mancis kira ok laaaa.... tapi kalau API NERAKA????

Hari ini partisan menjadi tuan kepada rakyat. Rakyat boleh ditarik ke kiri, ke kanan, ke hadapan, ke belakang dan KE NERAKA!

Ingatlah rakyat Malaysia, satu undi dari anda.... sudah mewujudkan dua, tiga lesen judi. Kerana undi anda, beberapa orang dianiaya.... Kerana undi anda hukum Allah tidak dibela... Jelasnya, rakyat ada share waktu HARI PENGADILAN kelak.

HUH! Apa nak takut ye tak, sebesa kuman pun tak takut dengan ayat ARD tuh.... Aku masih hidup dan bernafas.... biarpun bernafas dalam lumpur.... NAMUN, ARD berpesan kepada diri ARD dan rakyat Malaysia, bayangkan diri kita bila roh ditarik keluar dari badan??? Bolehkah PDRM membantu, SPRM membantu, YB membantu, hatta TG Nik Aziz membantu agar roh kita di'kensel'kan keluar dari tubuh ini....

Jangan ikutkan sangat ketamakan pengamal partisan yang memesongkan.

SALAM RAKYAT, SALAM PERJUANGAN!!!

No comments:

Post a Comment